wtorek, 16 marca 2010

Madonna + D&G = MDG!

Madonna nie jest tylko przyjaciółką, muzą i modelką dla Domenico Dolce i Stefano Gabbana. Teraz Królowa Popu to także partner biznesowy duetu - wspólnie tworzą markę MDG, prezentując linię okularów przeciwsłonecznych, zaprojektowanych przez Madonnę i D&G.

Kolekcji, która do sklepów Dolce & Gabbana trafi w maju, będzie towarzyszyć kampania promocyjna inspirowana filmami noir. Tajemnicza femme fatale (Madonna) zostaje przyłapana w łazience z młodym, pięknym nieznajomym (w tej roli model D&G - Tyson Ballou) praz paparazzo, w czasie imprezy. Twórcami zdjęć i filmu są Steven Klein i geniusz reżyserii artystycznej - Fabien Baron.

Spółka z kimś innym to novum dla Dolce & Gabbana. To pierwszy raz, gdy duet zdecydował się pracować z jakimś innym projektantem na tak szeroką skalę. Madonna jest nawet twórcą logo MDG. Kontrakt piosenkarki z D&G będzie trwać do lutego 2011, więc pewnie czeka nas także kilka innych wspólnych projektów.

W 'czytaj więcej' zdjęcia pierwszych okularów. Ich cena będzie się wahać od 180 do 210 euro.